четвъртък, 29 септември 2016 г.

Добре дошли в моя блог!

 Здравейте, приятели! Аз се казвам Славена и съм на 16 години. Сега ще ви разкажа от къде дойде идеята за блог и за резюметата... Първо аз обичам да чета. Потъвайки в поредната книга реших да разгледам за блогове и не какви да е, а за книги. Забелязах как други хора са се заели със това да изразяват мнението си относно книгите. Казах си, защо да не опитам и аз, но не ми достигаше нещо да започна...





Бях задължена да отида на една среща от "Аз мога - тук и сега", която промени мисленето ми. Беше събота(24 септември) след пет часова лекция, за това как да успееш, как да преследваш целите си. Как думите "Съжалявам", "Благодаря", "Обичам те", "Прощавам ти" могат да променят гледната ти точка. След тази лекция излязох и си казах:

"Защо да не пробвам. Готова съм и вярвам, че ще успея!"

Вярвайте в себе си и следвайте мечтите си!



-Славена

2 коментара: