събота, 17 декември 2016 г.

50 Facts About Me.

Здравейте. Доста време, се чудих какво точно да ви напиша за мен. Е нека да започваме...



○Казвам се Славена Костова.

○Родена съм в Ямбол, България. Нямам намерение, да оставам тук след като завърша.

○Мисля да се занимавам с рехабилитация.

○Имам малък брат(Константин).

○Странен факт за мен е, че не обичам да излизам. Освен лятото.

○Десети клас съм.

○По принцип съм реалист, но обожавам да мечтая и да се пренасям в други светове, но с помощта на книгите.

○Лекоатлетка съм.

○Когато легна в леглото, започвам да мисля какво ще правя на утрешния ден.

○Обичам нощта, малко повече от деня. Просто ми е по приятно, уютно и спокойно.

○Много обичам да слушам музика. Слушам всичко, стига да ми хареса. Когато чуя определена песен, я слушам докато не ми омръзне.

○Обичам плюшени играчки(колкото и да е странно).

○Ценя семейството си много. Имам две истинска приятелки, с които се познаваме от 10 години.

○Имам куче, порода йоркширски териер. Казва се Рони.

○Обичам да чета.

○Имам този блог от има няма четири месеца, но чета от много по-дълго време
.
○Обичам спокойството.

○Доброволка съм към Червеният кръст.

○Прекалено съм доверчива, и после страдам доста от този факт..

○Твърде съм избухлива, трябва да спра да пилея нерви.


○Изнервям се за най-малкото нещо и съм нацупена(хубавото е че ми минава сравнително бързо), гадното от това е, че развалям и настроението на хората около мен.

○Зодия Дева съм( рождената ми дата е 30 Август 2000 ).

○ Много съм мила с хората.

○Не нося много грим. Даже почти не нося.

○Като съм била бебе съм получила Доги (едно кученце-плюшена играчка) и още спя с него.

○Харесва ми да рисувам.

○Обичам мириса на черешовите/сливовите цветчета.

○Обичам мириса на нови книги.

○Любимите ми цветове са сиво, черно, синьо, зелено и техните нюанси.

○Имам дълги нокти. Не винаги са били такива, преди още като пораснат малко и ги рязах...

○Когато пиша, независимо дали в блога или домашни, два-три пъти обмислям как да се изразя и тогава пиша, и много често трия.

○Винаги на училище си нося книга, за да чета в междучасието.

○От време на време си взимам книги от библиотеката, но в повечето случаи си ги купувам, защото обичам да имам книгите, да не се налага да ги връщам.

○Кръстена съм на дядо си.

○Висока съм 1,68-1,69.

○Любимото ми цвете е роза, но харесвам и всички цветчета на дърветата на пролет.

○Чупила съм си големия пръст на крака, и съм си пукала кост на ръката.

○Обичам всички празници, които събират цялото ми семейство на едно място.

○Обичам да пия горещо какао, също и не отказвам кафе, но го пия рядко.

○Обичам да похапвам плодове и зеленчуци.

○Тренирам от близо 7-8 години.

○Не ходя на фитнес, но си правя упражненията вкъщи, което е по-добре.

○Обичам We heart it. Като вляза в него, се отделям за малко от реалността, също като с книгите.

○Опитвам се да водя здравословен живот, и за сега се получава.

○Понякога имам липса на апетит.

○Когато съм си вкъщи, обичам да си обикалям по цял ден по нощница.

○Обичам да слушам музика под душа.

○Когато купя подарък на някой човек, не мога да издържа и искам да му го дам по-рано.

○Често закъснявам за уговорената среща.

○Обичам сериали като Teen Wolf, Дневниците на вампира и други.

Е, това беше от мен. Беше ми интересно докато писах. Нека всеки, който иска да напише факти за себе си, да се чувства поканен. Ще се радвам да прочета вашите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар