сряда, 21 декември 2016 г.

I am a reader Tag

Чудех се кой таг да направя и се спрях на този.




1. Изберете една дума, която описва това да си читател?
Приключение, с всяка една книга, която чета ме отвежда в нови и различни светове, виждам светът през очите на героя и изживявам всичко с него.

2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Не се сещам... Може би "Хекс Хол". Като цяло и като малка съм обичала да чета книжки.

3. Твърда или мека корица?
Твърда.

4. Как четенето промени същността ви?
Четенето се превърна не само в начин да запълня свободното си време, но и в нещото, с което да се отпусна и да не мисля за натоварващия ден. Книгите ме научиха, че не винаги всичко ще става като с вълшебна пръчица, но също така ме научиха да вярвам. И всеки които чете знае колко много може да научиш от книгите. Понякога дори не осъзнавам как, преди още да прочета следващият абзац, се замислям как аз бих постъпила. Ако някой ме пита дали книгите ме промениха, дори не бих се замислила в отговора.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Нямам точно определена книга. Всяка книга ме откъсва от реалността и ме кара да са се чувствам отлично.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите? (или сами го открихте?)
Определено мама. Виждах я всеки ден четеше(и още го прави) и в опита да бъда като нея започнах да се въртя около книгите.

7. Опише идеалното си място за четене.
Леглото ми. Тишина, спокойствие и чаша какао.

8. Коя книга промени начина, по който гледате на светът?

Тук, сериозно, не се сещам... 





Дано ви е харесал тага. До скоро!
 
 
-Славена


Няма коментари:

Публикуване на коментар