петък, 16 декември 2016 г.

Winter Tag.


Здравейте, приятели! В последно време не знам какво ми се случва, доста съм объркана и разсеяна. Това е първият ми ТАГ. И съм много развълнувана, смятам че ще пиша повече тагове. Надявам се и на вас да ви е интересно и да се забавлявате с отговарянето на въпросите. Без излишни приказки, да преминавам към същинската част..

1. Харесваш ли студа?  
     - Не го харесвам, дори не мога да свикна още. Но няма как все пак студът е свързан с коледните празници (подаръци, украсяване на цялата къща, незаменимите мигове със семейство и приятели и т.н.).

 
2.Имаш ли любима коледна миризма?
      -Ароматът на коричките от портокали и мандарини. Също така аромат на кекс, бисквити или други перфектни гозби и сладкиши, които готви мама.


3.Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
      - Освен зимното ми черно яке, ръкавици и шапка, няма други. Не съм от момичетата които носят гердани, гривни и т.н. Единствените които нося като ежедневни аксесоари са часовникът ми и гривна, която моята приятелка ми даде (съвсем обикновено червено конче против уроки).

4.Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
      - Нямам точно определена... Всяка книга ме изпраща на пътешествие из страниците, така че за мен неподходящите книги не съществуват!


5.Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш ‘’зима’’?
      - Сняг, студ и коледните сладкиши на мама.

6.Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
      -Ах, обичам да украсявам със семейството си. Странното при мен е, че не обичам да излизам зимно време. Предпочитам на съм вкъщи на топло, пиейки горещ шоколад/топло кафе и четейки поредната книга.

7.Какво предпочиташ: шал или шапка?
      -Предпочитам шапка, но последно време много боледувам и слагам шалче.

 
8.Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
       -Последният момент е моето време за купуване на подаръци!

9.Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
      -Пфф, най-важното - здраве на мен и моето семейство. Нищо не е по- ценно от мама, татко и малкият ми брат Константин!

10.Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
       -Честно казано, нямам. Освен ако не броя, че цялото семейство ще се съберем и щастието ще се носи във въздуха около нас.Смисълът на тези празници е да сме с любимите си хора, нали така? Другото се подрежда само...

Очаквайте следващия ТАГ утре или още днес, малко по-късно!
 
-Славена

Няма коментари:

Публикуване на коментар